• Iglesia Red

MAKE A CHANGE RAISE $5900 FOR THE CURU NATIONAL WILDLIFE REFUGE IN COSTA RICA.

To create your first blog post, click here and select 'Add and Edit Blog Posts'> All Posts> This is the title of your first blog post. Blogs are a great way to connect you with your audience and keep them coming back to your site. We suggest that your blog posts be related to your site and your business so that visitors are more engaged. Having a blog is also very good for SEO, so we recommend using keywords related to your site from your posts. Good luck!

0 views0 comments
Agenda una hora con el Pastor

(pincha sobre el botón de agenda de cada pastor para ver su agenda disponible)

FOTOS LIDERES (5).png
FOTOS LIDERES (6).png

QUIENES SOMOS

Somos una pequeña Iglesia enamorada del Señor y su Palabra. Reconocemos que Él es la fuente de toda gracia y de toda sabiduría. Jesucristo venció la muerte y aunque para muchos su regreso sea una ilusión, nosotros esperamos confiados en Él.

Esperamos poder conocerte y contarte el misterio maravilloso de Dios y su buena noticia.

• Black LinkedIn Icon
  • Black Twitter Icon